מספר גיליון שם המאמר שמות החוקרות/ים
גיליון מס' 1
הפרספקטיבה של ילדים וילדות על המידע שראוי להעביר להורים על הנעשה בגן יעל דיין
חנוכה ברשת: המשכיות ושינוי במסיבות חנוכה בגן הילדים, כפי שאלה מתבטאים בסרטוני וידאו ב-YouTube קלאודיה גלושנקוף
קריאת ספר ילדים בגן על ידי גננות והתייחסותן להיבטים של תאוריית ה-Mind מרגלית זיו, מרלין סמדג'ה ודורית ארם
אינטראקציות מוזיקליות בין אימהות לילדיהן בני השנה: תדירות, תכנים ומאפיינים אורית מועלם ופנינה קליין
גיליון מס' 2
תרומת מפגשי אם-ילד בעת קריאת ספר להתפתחות המוסר בקרב ילדים צעירים תמי סבג-שושן ודורית ארם
כיצד ילדים צעירים תופסים את המושג 'רעש'? בחינת המטפורה ככלי מחקר המעודד שיח ומשקף את החשיבה בגיל הרך גילה רוסו-צימט
האריה, המכשפה וארון הספרים: ספריות כמרחבים פדגוגיים בספרות ילדים עינת ברעם אשל
הילד המאתגר והשתלבותו בגן הילדים מיכל עציוני-הופנברטל
גיליון מס' 3
הספר האלקטרוני ככלי לקידום אוריינות ושפה בגיל הרך אורה סגל-דרורי ועפרה קורת
"אזעקה זה לא נעים": תפיסת ילדי גן את חוויית האזעקה בתקופת מבצע "עופרת יצוקה" חנה צימרמן ואורית הוד שמר
הילדה החדשה: ייצוגי ילדוֹת בספרות הילדים הישראלית לגיל הרך שי רודין
חינוך ביתי לילדי גן בישראל: האמונות החינוכיות של האימהות ופעילות הפנאי של הילדים ענבל כהן מידן  ודורית ארם
גיליון מס' 4
הוראת השואה בגני ילדים: נושא השנוי במחלוקת בקרב גננות קלודי טל
כישורים רגשיים וחברתיים של ילדי גן והקשרים בין שני סוגי הכישורים הללו רותם שפירא, דורית ארם
הורים כותבים עם ילדיהם: תוכנית לקידום ניצני אוריינות והסתגלות לכיתה א' עדי אלימלך, דורית ארם
אינטראקציות שיח בקרב ילדים בני 5-4 בעת משחק בחפצים נטולי זהות משחקית תמר ספיר קוטליצקי
גיליון מס' 5
חצי דתי חצי חילוני: שיריו ההומוריסטיים של יהודה אטלס לילדים בטרנספורמציה לילדי הציבור הדתי-לאומי בשירי אורי אורבך ניצה דורי
אמפתיה בקרב ילדים בכיתות א' ו-ב': השפעת תוכנית התערבות על יכולתם האמפתית של ילדים גילה רוסו-צימט   ורחל שגיא
תגובות תנועתיות של ילדים בעת האזנה לקטעי מוזיקה כייצוג לתפיסתם המוזיקלית דפנה כהן  (Dafna Kohn)
תפיסות הורים בנוגע למעמדה, לתפקידה ולתפקודה של הגננת יצחק גילת, גילה רוסו צימט, קלודי טל ועידית טבק
גיליון מס' 6
הקשר הסימביוטי: תפקודיו וחשיבותו של 'אובייקט מעבר שניוני' בספרות השואה לגיל הרך יעקבה סצ'רדוטי
עמדות של גננות כלפי לימודי מדע וטכנולוגיה וכלפי יישום התוכנית להוראתם בגן הילדים אילה רביב וילנה דרובישבסקי
מכשולים בהטמעת התקשוב בגן הילדים – תפיסות של גננות נגה מגן-נגר ואסתר פירסטטר
הערכת השתלמות של מחנכים בגיל הרך לילדים יהודים בתפוצות מנקודת מבטם של מחנכים ומרצים דולי אליהו-לוי ודרורית רם
גיליון מס' 7 שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה
שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך בסביבות תנועתיות: בין מחקר למציאות שירי אייבזו
שילוב בגן הילדים: שלושה טיפוסים של גננות משלבות ניקול בן נון
דיווחי אימהות של ילדים בגיל הרך עם ליקויי ראייה לגבי חשיבות השתלבותם בפעילויות הפנאי ותדירותה בהשוואה לדיווחי אימהות לילדים ללא ליקויי ראייה ד"ר איתי הס
מחקר השוואתי של שיטות האיתור המוקדם של עיכובים התפתחותיים בגיל הרך מרגלית נבון ואירית ויזל
בין ספרי זיכרון לבין ספרות יפה: דרכי התמודדות עם נושא המוות בספרות המיועדת לילדים יעל שגב ועידית ליוש
גיליון מס' 8
"אנחנו לא אשמים שנולדנו ישר אל העתיד" עמדות הורים וילדים כלפי 'שיר הסלפי' בפסטיגל 2014 רונית אפרתי-חקוק
תיווך הורי בכתיבה של ילדי גן בישראל: אופי התיווך ומשמעותו להתפתחות אוריינות הילדים דורית ארם ואיריס לוין (ז"ל)
התמונה שעל הקיר: רכישת הון תרבותי בתיווך יצירתו של אנתוני בראון ערגה הלר
האם בחינוך הביתי יש חופש כל השנה? בחינת דרכי ההוראה בחינוך הביתי ד"ר אבישג אדרי ופרופ' הנרייט דהאן כלב
גיליון מס' 9
תפיסותיהן של גננות מהחברה הערבית את תרומתה של רפורמת "אופק חדש" ואת ביטוייה הלכה למעשה מרואה סרסור, היבה אמארה וקוסאי חאג' יחיא
הוראת אסטרונומיה לילדי גן אילה רביב ומירי דדון
תפיסות של מטפלות לגבי התפתחות רגשית וחברתית של תינוקות  במעונות היום של החברה למתנ"סים בישראל גלית זנו
אוריינות ושיח אצל ילדי גן חובה ממיצב סוציואקונומי שונה: מחקר השוואתי איריס אלפי-שבתאי ומיטל מזרחי
גיליון מס' 10
שימוש של אימהות באמצעי מדיה דיגיטלית בזמן אינטראקציה עם ילדיהן והקשר לחוללות הורית רינת כספי
האתגר המגדרי של האישה כאשת חינוך וכאם איריס גלילי
עמדות של סטודנטיות להוראה בשנה ג המיישמות תוכנית לימודים בצמיחה בגני ההתנסות המעשית בהוראה כלפי הוראת מדעים בגיל הרך יעל קסנר ברוך ומיכאלה כדורי-שלזק
חגיגת חנוכה בגן הילדים מנקודת מבטן של גננות סיגל חן, איריס לוי, יעל קסנר ברוך
גיליון מס' 11 רב-תרבותיות
התקשרות בקרב תינוקות בדואים מהכפרים הבלתי-מוכרים בנגב: מחקר מודע-הֶקשר אבתסאם מרעי-סרואן
"בריחה משותפת" – חדר בריחה בגן הילדים אורית הוד-שמר ואפרת דבוש
שזירתה של שרשרת בין העבר וההווה בגיל הרך: תרומת רעיון ההקפה של בובר להתמודדות עם טיפול באובדן אם בגיל הרך מיכל שרייבר-הולנדר
מחקר מודע-הֶקְשֵר ושימוש בשיטות ויזואליות להבנת תפיסות סיכון ומוגנות בקרב ילדי גן: המקרה של ילדים בדואים מהכפרים הבלתי-מוכרים בנגב אבתסאם מרעי-סרואן
גיליון מס' 12
הכשרה מקוונת לטיפול בילדים צעירים עם עיכובים התפתחותיים חגית ענבר-פירסט, שירי אייבזו, הדה מידן
מאפייני פעילויות מוזיקליות בשעת מפגש מליאה בגני ילדים אורית מועלם
"איזה מין גנן אני?" – מיניות בגן הילדים מנקודת מבטם של גננים מיכל שרייבר-דיבון וגילת לוי
'ברחל בתך הקטנה': תפיסותיהן של גננות את הכלי להערכת עבודתן יעל כהן-עזריה
תפיסת הקשר עם ההורים מנקודת המבט של הגננת[1] אבישג אדרי
חשיבות ההכרה במשפחות עם צרכים שונים במסגרות החינוך לגיל הרך אלונה פלג, איריס לוי, נעמי פרצ'יק, קלודי טל, פנינת טל, אורלי ליכט וייניש, עינת סקרה אטר ויעל שלזינגר
גיליון מס' 13 הגיל הרך בתקופת קורונה
אמונות הורים וצפייה במסכים בגיל הרך בתקופת קורונה: השוואה בין ילדים ממשפחות יהודיות לילדים ממשפחות ערביות עפרה קורת, חדיג'ה עאמר, וולאא מחאמיד, הותאף גנאים כבהה [1]
נקודת מבטן של אימהות על הקשר עם הגננת בתקופת קורונה יצחק גילת, אריאל בוטנרו, קלודי טל
גיליון מס' 14
"לפני שאת מזמינה אורחים את חייבת לנקות את הבית": זהות נשית ומקצועית של מנהלות מעונות-יום בישראל סיגל אחיטוב ואסתר הרצוג
"רחל היא הגננת הכי טובה שפגשתי": תפיסותיהן של גננות את דמות הגננת הטובה יעל כהן-עזריה
מודל מארג גני תמי שיטרית
גורמים אקולוגיים ואינדיבידואליים של האם והילד בגיל הרך ומעורבותם בהישגים קדם-אקדמיים  עדנה אור ורינת כספי
גיליון מס' 15
"מעל ומתחת לפני השטח" הון תרבותי כמשאב למשבר ולחוסן בקשר שבין גננות לבין הורים* שלי נער וליאת ביברמן-שלו
הילכו שניים יחדיו? שימושי מסך ומשחק אקטיבי של ילדים יהודים וערבים בגיל הגן רינת כספי, יהודה ברלב ועדנה אור
קהילות מקצועיות לומדות בגיל הרך מנקודת מבטן של גננות מובילות [1] יפעת הררי פלטיאל
קידום חשיבה יצירתית בגן הילדים באמצעות סיפורי ילדים ימית כהן-סקירה, אורית הוד-שמר, עדית שר
גיליון מס' 16
השפעת תוכנית התערבות רגשית על ויסות רגשי,
על מוטיבציה ללמידה ועל דיוק בקריאה בקרב תלמידי כיתה א'
סטלה גידלביץ' ועדי ג'ויה חיים
עמדות ותפיסות של סטודנטיות לחינוך לגיל הרך בשנים א-ג כלפי הוראת מדעים מיכאלה כדורי-שלזק ויעל קסנר ברוך
"היא לא רואה אותי פנימה!" – הדרכה פדגוגית בעידן טכנולוגי מירב אייזנברג
"אפשר לשחק איתך?" התערבות מעטפ"ת עם ילדי גן החווים קשיים חברתיים אליעזר יריב, אביטל אהרון יצחקי וגלית גולדבלט
גיליון מס' 17
היענות רגשית של מטפלות ומעורבות הילדים במסגרות טיפול לגיל הרך אפי סטולרסקי, דינה כהן, אבי שגיא-שורץ *
למידה מבוססת פרויקטים (PBL) בגן הילדים: מאפיינים, דרכי הערכה והיבטים רפלקטיביים מירב אייזנברג ויאיר צדוק
הבדלים בין גננות ממ"ח לגננות מוכש"ר בתפקוד ובתפיסות העסקה ופרופסיה: מחקר חלוץ ליאורה דרעי וענת בארט
טיב מערכת היחסים בין אח בוגר ואחיו הפעוט בזיקה ליכולת ויסות רגשי ולמשתני גיל עדנה אור, גבריאלה קאשי-רוזנבאום, איילת וינשטוק
גיליון מס' 18
בחינת תהליך ההשלמה ההורית עם אבחנת ילדיהם בגיל הרך כילדים עם צרכים מיוחדים יעל ברק לוי ובלהה פריינטה
הכישורים הפסיכומוטוריים הנחוצים בגן הילדים במאה העשרים ואחת אלה שובל ומירי שחף
חוסן אישי, מסוגלות עצמית ושחיקה בהוראה בקרב גננות בתקופת קורונה אפרת בנג'ו וסאאיד בשארה
"סיפור על תינוק קטן שהופך למנהיג גדול"
משמעותם של סיפורי תנ"ך נבחרים בקרב סטודנטיות לחינוך בגיל הרך
סיגל אחיטוב ורות דנינו ליכטנשטיין
גיליון מס' 19
תפיסת התפקיד של הגננת המשלימה בישראל מנקודת מבטן של גננות משלימות – לא מה שחשבתם! מירב אייזנברג, אורית שלום, מילכה שם-טוב וקרן אור שורצקר
פרספקטיבות של שינוי בקרב גננות בגני ילדים שבהם פועלת תוכנית ההתערבות "אור" לילדים בסיכון בגיל הרך טניה לוי גזנפרנץ
תפיסות של גננות לגבי למידה חוץ־גנית בסביבה הטבעית מיכאלה כדורי-שלזק וטליה סטוק
תהליך למידה רב-תחומי בנושא חוקיות מוזיקלית ומתמטית בקרב תלמידות בכיתות א-ב ליבי עזריהו
גיליון מס' 20
עמדות של גננות לגבי השתתפותם של הורים במסיבות יום ההולדת של ילדיהם בגני הילדים – הזדמנות או הפרעה? קלודי טל
קידום של ניהול עצמי בשגרת בוקר בבית באמצעות לוח זמנים אלקטרוני של פעילות שירי אייבזו, לילך לוי-שני, מיכל סגור
גורמים המקדמים יחסי הורים-גננות וסטודנטיות להוראה בעת משבר קורונה וגורמים המעכבים אותם איריס לוי, סיגל טיש, אלונה פלג ופנינת טל
זהות הגננת ותפיסתה את תפקידה כגורמים המעצבים את למידת הנושא יום העצמאות בגן הילדים יעל קסנר ברוך, איריס לוי, סיגל חן
גיליון מס' 21
טקסי שבת וחגים בגן־הילדים הישראלי כמשל לזיקתה של החברה הישראלית לתרבות היהודית שולמית חשן (מנצורה)